آنچه باید درباره کار پخش تراکت بدانیم

تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلود هاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:

درک درست از کار پخش تراکت یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، پخش تراکت فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف پخش تراکت ، افزایش فروش است.

سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. پخش تراکت برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت

کار پخش تراکت

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی از پخش تراکت انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که پخش تراکت را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است
مهمترین اصل در پخش تراکت ، تاکید بر منافع مصرف کننده است. وقتی یک کار طراحی تراکت و چاپ تراکت را انجام می دهد، هشدار جی آبراهام را به یاد داشته باشید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اموزش و ترفند kill box (جعبه ی مرگ) طراحی وب سایت| سئو سایت| بهینه سازی سایت|سئو کیورد| طراحی وب سایت حرفه ای The Twelfth Imam . Shia ستاره شناسی فسا ابراهيم خورشيدي وبلاگ کتابخانه عمومی آیت الله خسروی شهرستان تکاب لک موزیک ریاضیات دوره اول متوسطه جنگ رسانه ای دشمن